Instrukcja wypełniania formularzy



KROK 1 - FORMULARZ – ZAPYTANIE BADAWCZE

  1. W pierwszej kolejności należy skierować ZAPYTANIE BADAWCZE dotyczące oferty badawczej. W formularzu należy umieścić: imię i nazwisko, nazwę instytucji (firma),
    e-mail, numer telefonu, podać temat zapytania oraz jego treść (wiadomość). W zapytaniu należy określić problem badawczy (cel badań), rodzaj próbki, liczbę próbek. Przedsiębiorca może doprecyzować zakres oczekiwanych analiz.
  2. Zapytanie badawcze jest weryfikowane przez jednostkę oferującą panel badawczy.
  3. Następnie przedsiębiorca otrzyma e-mail z informacją zwrotną dotyczącą decyzji
    o akceptacji bądź braku możliwości realizacji badań. W przypadku braku możliwości wykonania badań naukowcy z Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu podejmą działania w kierunku skierowania przedsiębiorcy do innego Uniwersytetu będącego członkiem sieci.
  4. W przypadku otrzymania informacji zwrotnej o akceptacji należy wypełnić formularz dotyczący badań aplikacyjnych/ekspertyzy naukowej uwzględniając otrzymany numer badań aplikacyjnych/ekspertyzy naukowej, czyli KROK 2 – FORMULARZ – BADANIA APLIKACYJNE/EKSPERTYZA NAUKOWA.
  5. Czas oczekiwania na odpowiedź na zapytanie badawcze może wynosić maksymalnie do 14 dni, jeśli zagadnienie będzie wymagało konsultacji naukowych.

KROK 2 – FORMULARZ – BADANIA APLIKACYJNE/EKSPERTYZA NAUKOWA

  1. W zakładce badania aplikacyjne/ekspertyza naukowa należy ująć wyłącznie analizy/badania objęte zapytaniem badawczym.
  2. W zakładce badania aplikacyjne/ekspertyza naukowa należy uwzględnić numer badań aplikacyjnych/ekspertyzy, imię i nazwisko osoby kontaktowej, podać nazwę instytucji (firma), podać e-mail oraz numer telefonu.
  3. Następnie wybrać ZAKRES BADAŃ. W zakładce zakres badań należy wybrać rodzaj badania z Oferty badawczej (patrz zakładka Oferta badań UPP SUPRIM)
  4. Przedsiębiorca powinien podać informacje nt. ilości próbek, opisu próbek (rodzaj materiału, liczba powtórzeń, itp.), sposobu dostarczenia próbek do badań (osobisty, kurierem, …).
  5. Przedsiębiorca zobowiązany jest do dostarczenia wymaganej masy/objętości próbek. Informacje tę otrzyma przedsiębiorca w odpowiedzi zwrotnej. Ilość próbek powinna być dostosowana do ilości zaplanowanych badań.
  6. Jeżeli procedura analityczna będzie tego wymagała przedsiębiorca zostanie poproszony o dostarczenie większej ilości próbek.
  7. Adres dostarczenia próbek przedsiębiorca otrzyma drogą mailową.
  8. Forma przekazania wyników zostanie uzgodniona z przedsiębiorcą po wykonaniu analiz.
  9. Pozostałości próbek zostaną poddane utylizacji.
Adres:
ul. Wojska Polskiego 31
60-624 Poznań
zobacz mapę dojazdu
Katedra Mleczarstwa i Inżynierii Procesowej
Wydział Nauk o Żywności i Żywieniu
Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu
+48 61 848 73 16
+48 61 848 73 16
kmip@up.poznan.pl
Formularz kontaktowy
Go to top